هیپنوتیزم درمانی و دکتر سعادت الله روحانی

 

صفحه ی اصلی- تماس با ما - طراح قالب

عكس تصادفي

موضوعات

 

 

لینک دوستان

 

دکترسعادت الله روحانی وهیژنوتیزم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر سعلدت الله روحانی و هیژنوتیزم و آدرس drrohani.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






زیباترین سایت ایرانی
جدید ترین سرویس وبلاگ
زیبا ترین قالب های وبلاگ
نازترین سایت ایرانی

 

آرشيو

 

بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

نويسنده

 

دکتر سعادت الله روحانی

 

آمار سايت

 

»
»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

  اين وبلاگ را صفحه خانگي خود كن !  به مدير وبلاگ ايميل بزنيد !  ذخيره كردن صفحه!  اضافه کردن اين وبلاگ به علاقه منديها!  لينک RSS 
site map site map ror html site map
  Add to Technorati

 

 كد جاوا

 


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 1010
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 

تبليغات


محل قرار گیری کد های بنر

پیام امروز ( 25/9/90 )

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

بیاییم مشکلات را شکلات کنیم!؟

لينک ثابت |جمعه 25 آذر 1390برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |


پیام امروز (23/9/90 ) - از زیبایی های هیپنوتیزم

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

اینجانب هر روز در مطبم هیپنوتیزم را در مورد مراجعانم تجربه می کنم و هر هیپنوتیزم زیبایی های خاص خودش را دارد . دو هیپنوتیزم امشب خیلی زیبایی داشت که حیفم آمد شما را  در این حس زیبایم شریک نکنم . یک کودک ۹ ساله را که بسیار با هوش است و قدرت بیان عالی دارد در حضور پدر و مادرش در سومین جلسه هیپنوتیزم نمودم . در هیپنوز تمام احساساتی که بر او وارد می شد را به نحو بسیار زیبایی بروز می داد در حالی که در خلسه خوبی بود ( نحوه انجام هیپنوتیزم کودکان و پدیده های هیپنوتیزمی مشاهده شده با هیپنوتیزم  بزرگسالان بسیار متفاوت است ) و پدر و مادرش با ناباوری شاهد ماجرا بودند و برایشان جالب می نمود و از طرفی در یک تعجب فرو رفته بودند . هیپنوتیزم دیگر در مورد یک خانم ۶۹ ساله اجرا شد که سه نفر همراهیان او در اتاق حضور داشتند . مسئله به صورت یک استرس پس از سانحه خفيف بود كه منجر به فراموشي شده بود ( براي بيمار تمام اقدامات پاراكلينكي شامل سی تی اسکن - ام آر آی - نوار مغزی انجام شده بود و همه آنها نرمال گزارش شده بودند ) در حین هیپنوتیزم سوژه دچار تخلیه هیجانی شد و گریه می کرد و هر سه همراهی بیمار هم متاثر از بیمارشان همزمان گریه می کردند و اینجانب در حین انجام هیپنوتیزم باید تمام شرایط را کنترل می کردم و بیمارم را در هیپنوز رهبری می نمودم و خودم هم تحت تاثیر شرایط احساسی قرار نگیرم . کار بسیار سختی بود و سختی آن ۴۵ دقیقه  با احساس عالی که سوژه ام بعد از هیپنوتیزم داشت و از سفر ذهنی زیبایش راضی بود خستگی کار را برایم آسان نمود و سپاسگزاری همراهیانش و چهره خندان مادرشان مرا به شکر گزاری خداوند کشاند که توانستم خانواده ای نگران را به خوشحالی برسانم .

لينک ثابت |پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |


هیپنوتیزم شدن موفق به سن ارتباط ندارد .

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

در چند شب قبل در مطب دو تا هیپنوتیزم پشت سر هم داشتم که برام خیلی جالب بود . هیپنوز اولی یک خانوم 32 ساله بود . اصرار بر هیپنوتیزم شدن داشت اما به عنوان هیپنوتیزور موافق با هیپنوتیزم کردنش نبودم . شکایتش عدم تمرکز برای امتحان کارشناسی ارشد و مسائل حانبی دیگر بود با آنکه در  تست هیپنوتیزم پذیری پایفر نمره بالایی گرفت و خودش لیسانس روانشناسی داشت اما خوب هیپنوز نشد و به خلسه عمیقی نرسید و پدیده های هیپنوتیزمی درش مشاهده نشد و بعد از خارج شدن از فضای هیپنوتیزم گزارش داد که پراکندگی ذهنی بالایی او را در سراسر هیپنوز رها نمی کرده اما حس خوبی از آرامش و رهایی را تجربه کرده بود و می گفت چرا کار را ادامه نداده بودم . همسرش که در اتاق حضور داشت نظرات مرا در دلایل خوب هیپنوز نشدن مراجع تایید کرد و برای ادامه کار و موفق شدن در هیپنوتیزم راهکارهایی را به ایشان آموزش دادم .اما مراجع بعدیم یک مرد 49 ساله بود که 6 جلسه مشاوره را پشت سر گذاشته بودیم علی رغم نمره بسیار پایین در تست هیپنوتیزم پذیری پایفر و تفکر منطق گرایانه ای که داشت یک هیپنوز عالی را تجربه کرد و تمام پدیده های زیبای هیپنوتیزمی را برای او به نمایش در آوردم مثل پرواز دست - کاتالپسی - چرخش دست ها و ایجاد بی حسی در دست و سوزن زدن و همینطور در القا هیپنوتیزمی به تکنیک کیاسون عالی جواب داد . بعد از اتمام هیپنوتیزم زمان صرف شده را خیلی کوتاه ذکر کرد که یک سوم وقت صرف شده بود و این مسئله یعنی فضای هیپنوتیزمی را خیلی خوب پشت سر گذاشته بود . و وقتی سوزن را در ساعد دستش مشاهده کرد گفت این را کی به دستم زدید و اینکه دستش غیر ارادی پرواز کرده بود برایش خیلی جالب آمده بود و ابراز می کرد که چند بار تمایل داشته بود که بخوابد ( در حالیکه خودش را بسیار بد خواب می داند و اگر شرایط خوابش و مکان خوابش عوض شود اصلا خوابش نمی برد و خیلی اجیر خواب است و همیشه از اینکه دیگران اینقدر راحت در هر شرایطی می خوابند چند بار ابراز تعجب کرده بود و می گفت یک روزی خواهد شد که او هم راحت و سریع خوابش ببرد ) . این شرایط میسر نشد مگر با اعتماد کامل مراجع به درمانگر - نهایت همکاری همه جانبه و شکستن تمام مقاومت ها در حین انجام هیپنوتیزم و به کار بستن مهارتها و تجربیات هیپنوزهای مکرری که اینجانب از سالها قبل پشت سر گذاشته ام . انشالله در مورد این مراجع محترم بعد از پاسخ گرفتن از اهداف درمانی بیشتر صحبت خواهم نمود .

لينک ثابت |سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:هیپنوتیزم پذیری,هیپنوتیزم درمانی,سن هیپنوتیزم پذیری,هیپنوتیزم,هیپنوتیزور مناسب,هیپنوتیزور قوی,هیپنوتیزم موفق,درمان بی خوابی,درمان غیر دارویی,درمان عدم تمرکز,مقاومت در هیپنوتیزم,,| موضوع: <-PostCategory-> |


پیام امروز (11/9/90 )

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

زندگی زیباست ای زیبا پسند                           زیبه اندیشان به زیبایی رسند

آنقدر زیباست این بی بازگشت                         کز برایش می توان از جان گذشت

لينک ثابت |جمعه 11 آذر 1390برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |


پیام امروز ( 8/9/90 )

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

یکی از همراهان عزیز در نظر دهی پیام امروز " دل آرام بگیرد با یاد خدا " نظری انتقادی داده و در جایی از اون نوشته " یاد خدا دست آویز خوبیه واسه اینکه هر چیز نا خوشایند رو بندازیم گردن سرنوشت و قسمت و حکمت الهی و آروم بشیم!!!خب آره!اما واسه همه جواب نمیده " منظور من از این پیام این نیست که حالت انفعالی به خودمون بگیریم و آنچه بر سر ما آمده رو به تقدیر الهی نسبت بدیم و اینطوری خودمون رو آروم کنیم نه بلکه منظورم از یاد خدا بودن اینه که اعتماد به نفس معنوی مون بالاتر بره یک پشیبان بزرگ رو پشتمون احساس کنیم و زود کم نیاریم و خودمون رو برای پیدا کردن راه حل درست وحسابی جمع و جور کنیم و در واقع این پیام می خواد اینو بگه که " به خدا نگیم چه مشکلات بزرگی دارم بلکه به مشکلات بگیم چه خدای بزرگی دارم ."

لينک ثابت |سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |


پیام امروز ( 7/9/90 )

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

پشتکار و پیگیری کارها اهمیت بسیار بالایی در دستیابی به اهداف و موفقیت دارد . در این باره شواهد بسیاری وجود دارد و شاهد بلامنازع ان بیوگرافی افراد موفق است . در جلسه ماهانه آذرماه که در خدمت آقای مهدی قراچه داغی بودیم متوجه شدیم که ایشان ۴۳۰ کتاب را تاکنون ترجمه کرده و از ساعت ۳۰/۴ صح بیدار می شوند و تا ساعت ۹ شب یکسره به کار ترجمه مشغولند و در صحبت های خصوصی که در هتل و مسیر راه با هم داشتیم پرسیدم آیا اصلا استراحت دیگری ندارد؟ فرمودند مگر نیم ساعتی در حدود یک تا دو عصر در دفتر کارشان به خود استراحت کوچکی بدهند و از فراز و نشیب های خود از شروع ترجمه تا حالا گفتند طوری که در شروع کار ترجمه نشریه ای او را به ابنذال در کار ترجمه متون روانشناسی محکوم می کند و ده سال بعد همان نشریه او را به عنوان مترجم برجسته سال معرفی می کند و این میسر نشده است مگر بر اثر پشتکار عالی آقای قراچه داغی پس پیام امروز را این دو بیت قرار می دهم :

ای اسب روزگار کمر خم مکن که من                 جز روی پای خویش نه مرد سواریم

پای از هزار جای اگر بشکند مرا                          یک تار موی کم نشود ز استواریم

لينک ثابت |دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |



درباره ما

 

به وبلاگ من خوش آمدید . دکتر سعادت الله روحانی پزشک و هیپنوتراپ و محقق در زمینه علوم روانشناختی و راهکارهای موفقیت هستم .عضو انجمن علمي هيپنوتيزم باليني ايران - عضو هیئت مدیره و مسئول آموزش انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی خراسان - سخنران و مدرس هیپنوتیزم و مهارتهای زندگی و ان ال پی و پزشک رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ( شاغل در بیمارستان قائم ) با23 سال سابقه كار می باشم . در مطب شخصی ام به طبابت مشغولم.که از طریق هیپنوتیزم درمانی و مشاوره به درمان بیمارانم می پردازم.این وبلاگ را به منظور ارتباط برقرار کردن بهتر با مخاطبین و بیمارانم و ارائه مطالبی در زمینه هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم و مهارتهای زندگی برای رسیدن به بهروزی ( احساس موفقیت و شادکامی احساس خوشبختی و رضایت درونی ) طراحی کرده ام. آدرس مطب : ایران - مشهد - وکیل آباد 21 - سید رضی 21 - پلاک 1/230 تلفن مطب : 6060869 - 0511

 

پيوند روزانه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

نازترین سایت ایرانی
زیباترین سایت ایرانی

زیبا ترین قالب های وبلاگ
زیباترین ها
عکسهای خارجی

 

 

جستجو

 

Google
  
            
     در كل اينترنت
     در اين سايت

 

سرویس دهنده

 


Www.LoxBlog.Com

 

Copyright © 2010

Powered by: LoxBlog.Com|designer: NazTarin.Com